Wednesday, July 28, 2021

6 τρόποι με τους οποίους οι γονείς μπορούν να υποστηρίξουν τα παιδιά τους μέσω της επιδημίας COVID-19

 





Συμβουλή ψυχολόγου για το πώς να βοηθήσετε τα παιδιά σας να αντιμετωπίσουν τα πολλά συναισθήματα που μπορεί να βιώνουν τώρα.


Η νόσος του κορανοϊού (COVID-19) φέρνει συναισθήματα όπως άγχος, άγχος και αβεβαιότητα - και γίνονται αισθητά ιδιαίτερα έντονα από παιδιά όλων των ηλικιών. Αν και όλα τα παιδιά αντιμετωπίζουν τέτοια συναισθήματα με διαφορετικούς τρόπους, εάν το παιδί σας έχει αντιμετωπίσει κλείσιμο σχολείου, ακυρωμένες εκδηλώσεις ή χωρισμό από φίλους, θα πρέπει να αισθανθεί ότι αγαπάται και υποστηρίζεται τώρα περισσότερο από ποτέ.

Μιλήσαμε με ειδικούς εφήβους ψυχολόγο, συγγραφέα με τις καλύτερες πωλήσεις, μηνιαία αρθρογράφο των New York Times και μητέρα δύο Dr. Lisa Damour για το πώς μπορείτε να βοηθήσετε να δημιουργήσετε μια αίσθηση κανονικότητας στο σπίτι ενώ πλοηγείστε στο «νέο (προσωρινό) φυσιολογικό».


3 συμβουλές αυτο-φροντίδας για γονείς κατά                                    τη διάρκεια του COVID-19

Οι γονείς έχουν πολλά να αντιμετωπίσουν. 
Η επίδειξη αυτο-φροντίδας είναι ένας καλός τρόπος μοντελοποίησης 
της πρακτικής στα παιδιά σας.

Πώς οι γονείς μπορούν να υποστηρίξουν τα 

παιδιά τους μέσω της πανδημίας

1. Να είστε ήρεμοι και προληπτικοί

«Οι γονείς θα πρέπει να έχουν μια ήρεμη, προληπτική συνομιλία με τα παιδιά 

τους για τη νόσο του κοροναϊού (COVID-19) και τον σημαντικό ρόλο που 

μπορούν να διαδραματίσουν τα παιδιά στη διατήρηση της υγείας τους. Αφήστε 

τους να γνωρίζουν ότι είναι πιθανό [εσείς ή τα παιδιά σας] να αρχίσετε να

αισθάνεστε συμπτώματα κάποια στιγμή, τα οποία συχνά είναι πολύ παρόμοια 

με το κοινό κρυολόγημα ή τη γρίπη, και ότι δεν χρειάζεται να αισθάνονται

 αδικαιολόγητα φοβισμένοι από αυτήν την πιθανότητα » συνιστά τον

 Δρ Νταμούρ. «Οι γονείς πρέπει να ενθαρρύνουν τα παιδιά τους να τους 

ενημερώσουν εάν δεν αισθάνονται καλά, ή εάν ανησυχούν για τον ιό έτσι ώστε 

οι γονείς να μπορούν να βοηθήσουν».

«Οι ενήλικες μπορούν να συμπάσχουν με το γεγονός ότι τα παιδιά αισθάνονται

 κατανοητά νευρικά και ανησυχούν για τον COVID-19. Διαβεβαιώστε τα παιδιά 

σας ότι η ασθένεια λόγω μόλυνσης από COVID-19 είναι γενικά ήπια, ειδικά για 

παιδιά και νεαρούς ενήλικες », λέει. Είναι επίσης σημαντικό να θυμάστε ότι 

πολλά από τα συμπτώματα του COVID-19 μπορούν να αντιμετωπιστούν.

 «Από εκεί, μπορούμε να τους υπενθυμίσουμε ότι υπάρχουν πολλά 

αποτελεσματικά πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για να διατηρήσουμε τον

 εαυτό μας και τους άλλους ασφαλείς και να νιώσουμε ότι έχουμε τον καλύτερο

έλεγχο των συνθηκών μας: πλένουμε συχνά τα χέρια μας, δεν αγγίζουμε τα

 πρόσωπά μας και ασκούμε φυσική απόσταση. "

"Ένα άλλο πράγμα που μπορούμε να κάνουμε είναι να τους βοηθήσουμε 

πραγματικά να κοιτάξουν προς τα έξω. Έτσι, για να τους πω," Ακούστε, ξέρω 

ότι αισθάνεστε πραγματικά ανήσυχοι για τη σύλληψη κοροναϊού, αλλά μέρος 

του γιατί σας ζητάμε να κάνετε όλα αυτά τα πράγματα - πλύνετε τα χέρια σας,

 για να μείνετε στο σπίτι - είναι έτσι έτσι φροντίζουμε τα μέλη της κοινότητάς μας. Σκεφτόμαστε και τους ανθρώπους γύρω μας. "

>> Πώς να μιλήσετε με τα παιδιά σας για το COVID-19

>> Διαβάστε τις συμβουλές μας για το πλύσιμο των χεριών

 

2. Τηρήστε μια ρουτίνα

« Τα παιδιά χρειάζονται δομή. Τελεία. Και αυτό που όλοι πρέπει να κάνουμε, 

πολύ γρήγορα, είναι να εφεύρουμε εντελώς νέες δομές για να περάσουμε όλοι 

μας από τις μέρες μας », λέει ο Δρ Damour. «Θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα

 στους γονείς να βεβαιωθούν ότι υπάρχει ένα πρόγραμμα για την ημέρα - που 

μπορεί να περιλαμβάνει χρόνο παιχνιδιού όπου ένα παιδί μπορεί να πάρει το 

τηλέφωνό του και να συνδεθεί με τους φίλους του, αλλά θα πρέπει επίσης να 

έχει χρόνο και χρόνο χωρίς τεχνολογία για να βοηθήσει γύρω από το σπίτι.

 Πρέπει να σκεφτούμε τι εκτιμούμε και πρέπει να χτίσουμε μια δομή που να 

αντανακλά αυτό. Θα είναι μια μεγάλη ανακούφιση για τα παιδιά μας να έχουν 

μια αίσθηση μιας προβλέψιμης ημέρας και μια αίσθηση του πότε πρέπει να

 εργάζονται και πότε αρχίζουν να παίζουν. "

Προτείνει να εμπλακείτε και τα παιδιά σας. «Για παιδιά 10 και 11 ετών και άνω, 

θα ζητούσα από το παιδί να το σχεδιάσει. Δώστε τους μια αίσθηση των ειδών 

των πραγμάτων που πρέπει να συμπεριληφθούν στην ημέρα τους και, στη

 συνέχεια, δουλέψτε με αυτό που δημιουργούν ». Όσον αφορά τα μικρότερα 

παιδιά, «ανάλογα με το ποιος τα εποπτεύει (συνειδητοποιώ ότι δεν θα είναι κάθε

 γονέας που θα είναι σπίτι για να το κάνει αυτό) δομήστε την ημέρα τους έτσι 

ώστε όλα τα πράγματα που πρέπει να γίνουν πριν συμβεί οτιδήποτε άλλο: της

 σχολικής εργασίας τους και όλων των εργασιών τους. Για ορισμένες οικογένειες,

 αυτό στην αρχή της ημέρας θα είναι καλύτερο για τα παιδιά. Άλλες οικογένειες

 μπορεί να θεωρούν ότι μπορεί να είναι εντάξει να ξεκινήσουν την ημέρα λίγο 

αργότερα αφού κοιμηθούν και απολαύσουν το πρωινό μαζί ως οικογένεια ». 

Για γονείς που δεν είναι σε θέση να επιβλέπουν τα παιδιά τους κατά τη διάρκεια

 της ημέρας, εξερευνήστε με τον φροντιστή σας τρόπους για να δημιουργήσετε

 μια δομή που λειτουργεί καλύτερa                                                                             «Υποστηρίξτε, περιμένετε και εξομαλυνθείτε ότi είναι πολύλυπημένοι και πολύ                                    απογοητευμένοι για τις απώλειες που πενθούν».

3. Αφήστε το παιδί σας να αισθανθεί τα συναισθήματά του

Με το κλείσιμο των σχολείων έρχονται ακυρωμένα σχολικά παιχνίδια, συναυλίες, αθλητικοί αγώνες και δραστηριότητες που τα παιδιά είναι βαθιά απογοητευμένα για να χάσουν λόγω της νόσου του κορονοϊού (COVID-19). Η νούμερο ένα συμβουλή του Δρ Damour είναι να τους αφήσει να είναι λυπημένοι. « Στο πλαίσιο της ζωής ενός εφήβου, αυτές είναι μεγάλες απώλειες. Αυτό είναι μεγαλύτερο για αυτούς από ό, τι για εμάς γιατί το μετράμε με τη ζωή και την εμπειρία μας. Υποστηρίξτε, περιμένετε και εξομαλύνετε ότι είναι πολύ λυπημένοι και πολύ απογοητευμένοι για τις απώλειες που θρηνούν. " Σε περίπτωση αμφιβολίας, η ενσυναίσθηση και η υποστήριξη είναι ο τρόπος να πάει.

 

4. Ελέγξτε μαζί τους για αυτά που ακούνε

Υπάρχει πολλή παραπληροφόρηση σχετικά με τη νόσο του κοροναϊού (COVID-19). «Μάθετε τι ακούει το παιδί σας ή τι πιστεύει ότι είναι αλήθεια. Δεν αρκεί να πείτε στο παιδί σας ακριβή γεγονότα, επειδή εάν έχει πάρει κάτι που είναι ανακριβές, εάν δεν ανακαλύψετε τι σκέφτονται και αντιμετωπίζουν άμεσα την παρεξήγηση, μπορεί να συνδυάσουν τις νέες πληροφορίες που τους δίνετε με παλιές πληροφορίες που έχουν. Μάθετε τι γνωρίζει ήδη το παιδί σας και ξεκινήστε από εκεί ως προς το σωστό δρόμο ».

Εάν έχουν ερωτήσεις που δεν μπορείτε να απαντήσετε, αντί να μαντέψετε, χρησιμοποιήστε την ως ευκαιρία να εξερευνήσετε μαζί τις απαντήσεις. Χρησιμοποιήστε ιστότοπους αξιόπιστων οργανισμών όπως η  UNICEF  και ο  Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας  για πηγές πληροφοριών. 

Πολλά παιδιά αντιμετωπίζουν εκφοβισμό και κακοποίηση στο σχολείο ή στο διαδίκτυο γύρω από τη νόσο του κορανοϊού (COVID-19). Είναι σημαντικό τα παιδιά σας να γνωρίζουν ότι είστε πάντα εκεί για αυτά εάν βιώνουν εκφοβισμό. «Η ενεργοποίηση των παρευρισκομένων είναι ο καλύτερος τρόπος αντιμετώπισης κάθε είδους εκφοβισμού», λέει ο Δρ. «Τα παιδιά που στοχοποιούνται δεν πρέπει να αναμένεται να αντιμετωπίσουν τους εκφοβιστές. μάλλον θα πρέπει να τους ενθαρρύνουμε να απευθυνθούν σε φίλους ή ενήλικες για βοήθεια και υποστήριξη ».

>>  Πάρτε τα γεγονότα: Διαβάστε τον επεξηγητή για τη νόσο του κορωνοϊού (COVID-19) για γονείς

>>  Πώς να μιλήσετε στο παιδί σας για εκφοβισμό

 

5. Δημιουργήστε περισπασμούς

Όταν πρόκειται για την επεξεργασία δύσκολων συναισθημάτων, «πάρτε τα στοιχεία σας από το παιδί σας και σκεφτείτε πολύ για την εξισορρόπηση της συζήτησης για τα συναισθήματα με την εύρεση περισπασμών και επιτρέψτε τους περισπασμούς όταν τα παιδιά χρειάζονται ανακούφιση από το να νιώθουν πολύ αναστατωμένα». Έχετε μια οικογενειακή βραδιά κάθε λίγες μέρες ή μαγειρεύετε μαζί γεύματα. Η Δρ Damour χρησιμοποιεί χρόνο για δείπνο για να συνδεθεί με τις κόρες της. «Αποφασίσαμε ότι θα έχουμε μια ομάδα δείπνου κάθε βράδυ. Το ανακατεύουμε σε ζευγάρια, οπότε εναλλάσσουμε ποιος είναι υπεύθυνος για την προετοιμασία δείπνου για την οικογένεια ».

Με τους εφήβους και τις οθόνες τους, επιτρέψτε λίγο περιθώριο, αλλά όχι δωρεάν για όλους. Ο Δρ Νταμούρ συμβουλεύει να είστε μπροστά με τον έφηβο και να λέτε ότι καταλαβαίνετε ότι έχουν περισσότερο χρόνο στα χέρια τους, αλλά ότι δεν θα ήταν καλή ιδέα να έχετε απεριόριστη πρόσβαση σε οθόνες ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. «Ρωτήστε τον έφηβο σας,« πώς πρέπει να το χειριστούμε αυτό; Ελάτε με μια δομή και δείξτε μου τη δομή που σκέφτεστε και μετά θα σας ενημερώσω για τη γνώμη μου ».


6. Παρακολουθήστε τη δική σας συμπεριφορά

«Οι γονείς φυσικά ανησυχούν επίσης και τα παιδιά μας θα πάρουν συναισθηματικά στοιχεία από εμάς», εξηγεί ο Δρ Damour. «Θα ζητούσα από τους γονείς να κάνουν ό, τι μπορούν για να διαχειριστούν το άγχος τους στο χρόνο τους και να μην υπερβάλλουν τους φόβους τους με τα παιδιά τους. Αυτό μπορεί να σημαίνει συγκράτηση συναισθημάτων, τα οποία μπορεί να είναι δύσκολα μερικές φορές, ειδικά αν αισθάνονται αυτά τα συναισθήματα αρκετά έντονα ».

Τα παιδιά βασίζονται στους γονείς τους για να παρέχουν μια αίσθηση ασφάλειας και προστασίας. «[Είναι σημαντικό] να θυμόμαστε ότι είναι οι επιβάτες σε αυτό και οδηγούμε το αυτοκίνητο. Κι έτσι ακόμα κι αν αισθανόμαστε άγχος, δεν μπορούμε να το αφήσουμε να τους εμποδίσει να αισθάνονται σαν ασφαλείς επιβάτες. "

https://www.unicef.org/coronavirus/6-ways-parents-can-support-their-kids-through-coronavirus-covid-19


No comments:

Post a Comment

#WorldMentalHealthDay Σύνθημα καμπάνιας Φροντίδα ψυχικής υγείας για όλους: ας την κάνουμε πραγματικότητα

    H πανδημία COVID-19 είχε σημαντικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία των ανθρώπων.  Ορισμένες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων στην...