Saturday, September 26, 2020

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ Αναβάθμιση συστημικής προκατάληψης στα σχολεία

Η διερεύνηση δεδομένων, η υποβολή ερωτήσεων και η εύρεση προτύπων μπορούν να βοηθήσουν τους ηγέτες των σχολείων να προωθήσουν εποικοδομητικές συζητήσεις σχετικά με την ισότητα Οι καθηγητές λαμβάνουν καθημερινά αποφάσεις επί τόπου - σε ποιον να καλέσουν για να απαντήσουν σε μια ερώτηση, πότε να ζητήσουν από έναν μαθητή να επαναλάβει μια εργασία, ποια εργασία στο σπίτι να αναθέσει. Ωστόσο, κάθε μία από αυτές τις αποφάσεις, όπως καταδεικνύει η έρευνα , μπορεί να είναι ασυνείδητη προκατάληψη , ιδίως σε θέματα φυλής. Η ασυνείδητη φυλετική μεροληψία, όπως ορίζεται σε ένα νέο βιβλίο από τους ηγέτες της εκπαίδευσης Tracey Benson και Sarah Fiarman , τρέχει κάτω από την επιφάνεια ως ένα σύνολο «μαθημένων πεποιθήσεων, στάσεων και στερεοτύπων για μια συγκεκριμένη φυλή που οδηγεί σε επιβλαβή ή προτιμησιακή μεταχείριση των μελών αυτού αγώνας." Η ασυνείδητη προκατάληψη τρώει τον ιστό της κοινότητας ενός σχολείου και επηρεάζει αρνητικά τη ζωή των μαθητών, όπως αναφέρουν οι Benson και Fiarman. Το βιβλίο τους - Ασυνείδητη προκατάληψη στα σχολεία: Μια αναπτυξιακή προσέγγιση στην εξερεύνηση της φυλής και του ρατσισμού - βασίζεται στις εμπειρίες των συγγραφέων ως μαθητές, εκπαιδευτικοί και διαχειριστές. Ο Benson, επίκουρος καθηγητής εκπαιδευτικής ηγεσίας στο Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας Charlotte, και ο Fiarman, σύμβουλος εκπαιδευτικής ηγεσίας, διερευνούν πώς τα σχολεία μπορούν να αποκαλύψουν τους τρόπους με τους οποίους η ασυνείδητη προκατάληψη λειτουργεί στα κτίριά τους Μεταξύ άλλων, το βιβλίο προσφέρει έναν χάρτη πορείας για τη χρήση δεδομένων για την οδήγηση αυτής της εργασίας. Οι διαχειριστές μπορούν να: • Μάθετε να δομήσει μια εξερεύνηση που βασίζονται σε δεδομένα των υπαρχόντων συστημάτων του σχολείου τους • ερωτήσεις επινοούν την κοινότητα να απαντήσει σε συνεργασία με σκοπό την αλλαγή υποκείμενες συστηματικές προκαταλήψεις • Παροχή κατασκευή και υποστήριξη για δύσκολες συνομιλίες Δεδομένα και έρευνα Αρχίστε με την παραδοχή ότι η προκατάληψη, σε ένα άλλο σχήμα ή, υπάρχει. Σε περιβάλλοντα όπου οι συζητήσεις σχετικά με τη φυλή μπορεί να είναι δύσκολο να ξεκινήσουν, σκληρά γεγονότα και στατιστικά στοιχεία σχετικά με την εμπειρία των μαθητών είναι ένα εξαιρετικό σημείο εισόδου. Ξεκινήστε με μια ερώτηση, ενημερωμένη με ένα προφανές μοτίβο στα υπάρχοντα σχολικά δεδομένα (βαθμολογίες δοκιμών, ποσοστά αναστολής κ.λπ.) Στη συνέχεια, βρείτε τρόπους με τους οποίους οι εκπαιδευτικοί μπορούν να εμβαθύνουν σε αυτήν την έρευνα και να εξετάσουν την καθημερινή τους πρακτική. Υπάρχουν ερωτήσεις ή προτροπές που μπορούν να αναρωτηθούν; Υπάρχουν ευκαιρίες για να παρατηρούν ο ένας τον άλλον; «Τελικά, ο στόχος είναι ότι κάθε μέλος του προσωπικού ενσωματώνει την εγρήγορση στη φυλετική ισότητα στη δουλειά του κάθε μέρα», γράφουν οι Benson και Fiarman. Αυτή η διαδικασία σημαίνει ότι οι λύσεις μπορεί να μην είναι άμεσα διαθέσιμες. Η αποκάλυψη της προκατάληψης είναι επαναληπτική και απαιτεί χρόνο και πρακτική, γράφουν. Το βιβλίο προσφέρει διάφορους τρόπους για να ξεκινήσετε, συμπεριλαμβανομένης αυτής της στρατηγικής: Έλεγχος σχέσης : Καθορίστε εάν όλοι οι μαθητές έχουν καλή σχέση με έναν ενήλικα. Ζητήστε από το προσωπικό να διαβάσει όλα τα ονόματα των μαθητών στο σχολείο και να σημειώσει ποιος αισθάνεται ότι έχει σχέση ή είχε σημαντική αλληλεπίδραση με κάθε μαθητή. Ποιοι μαθητές έχουν τις περισσότερες συνδέσεις ή σημαντικές αλληλεπιδράσεις με το προσωπικό; Το λιγότερο? Υπάρχουν πρότυπα; Η ασυνείδητη προκατάληψη τρώει τον ιστό της σχολικής κοινότητας και επηρεάζει αρνητικά τη ζωή των μαθητών. Η εξερεύνηση των προτύπων δεδομένων μπορεί να είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης για την ονομασία και την εκρίζωση της προκατάληψης. Τα μοτίβα πλαισίων είναι συστηματικά και όχι προσωπικά Μόλις συγκεντρωθούν δεδομένα, οι διαχειριστές πρέπει να συνεργαστούν με τα μέλη του προσωπικού για να ενημερώσουν την πολιτική. Αυτή η διαδικασία μπορεί να είναι ευαίσθητη, καθώς οι εκπαιδευτικοί μπορεί να αισθάνονται ότι κατηγορούνται προσωπικά για ρατσισμό. Είναι σημαντικό να αντιμετωπίζετε προβλήματα ως προβλήματα που προέρχονται από το ίδιο το σύστημα και όχι ως άτομα. Οι Benson και Fiarman προσφέρουν πολλούς τρόπους για να αλλάξουν το πλαίσιο συνομιλίας. Για παράδειγμα, αντί να μιλούν για την απόδοση μιας ομάδας μαθητών σε αντίθεση με άλλες ομάδες μαθητών, οι εκπαιδευτικοί μπορούν να μιλήσουν για το πώς το σχολείο τους προσεγγίζει αποτελεσματικότερα μια ομάδα από την άλλη. Σκεφτείτε πώς η γλώσσα κάνει τη διαφορά στην παρότρυνση για δράση. Η ιδέα δεν είναι να βάλουμε μια αίσθηση ατομικής ευθύνης στους δασκάλους ή τους μαθητές, αλλά να επικαλεστούμε μια σχολική κοινότητα που μπορεί να ανταποκριθεί συλλογικά για να εφαρμόσει τις αλλαγές. Έχετε τη δύσκολη συνομιλία Τόσο ο Benson όσο και ο Fiarman έχουν περάσει χρόνο σε μαθησιακά περιβάλλοντα όπου οι επαγγελματίες διστάζουν να σκεφτούν κριτικά για τον εαυτό τους. Για να εξασφαλίσετε ανάπτυξη και αφοσίωση, λάβετε υπόψη τα εξής: Τα πρωτόκολλα συζήτησης μπορούν να διασφαλίσουν ότι όλες οι φωνές έχουν την ευκαιρία να μιλήσουν και να αντιμετωπίσουν θέματα. Μια ειδική ομάδα μπορεί να συνεχίσει τις συνομιλίες σε πιο ανεπίσημες ρυθμίσεις. Μια τέτοια ομάδα θα μπορούσε να συγκεντρώσει λίστες ανάγνωσης και να διασφαλίσει την ένταξη της αυτοεξέτασης στην καθημερινή πρακτική. Η εργασία για την αποκάλυψη προκατάληψης είναι συναισθηματικά φορολογική. Βεβαιωθείτε ότι το προσωπικό φροντίζει συναισθηματικά και ότι η εργασία δεν πέφτει μόνο στους ώμους των δασκάλων του χρώματος. https://www.gse.harvard.edu/news/uk/19/11/uprooting-systemic-bias-schools

No comments:

Post a Comment

#WorldMentalHealthDay Σύνθημα καμπάνιας Φροντίδα ψυχικής υγείας για όλους: ας την κάνουμε πραγματικότητα

    H πανδημία COVID-19 είχε σημαντικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία των ανθρώπων.  Ορισμένες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων στην...