Saturday, September 26, 2020

Υποστήριξη των εφήβων σε μια πανδημία

                        Υποστήριξη των εφήβων σε μια πανδημία

Έξι τρόποι που οι οικογένειες και τα σχολεία μπορούν να προωθήσουν την ανάπτυξη των εφήβων

Έφηβοι σε μάσκες

Όταν πρόκειται για την υποστήριξη των εφήβων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, τα σχολεία και οι οικογένειες πρέπει να συνεργαστούν για να συντονίσουν την κοινωνικο-συναισθηματική και την ακαδημαϊκή υποστήριξη - είτε η μάθηση καταλήγει στο σπίτι είτε στην τάξη.

Σε ένα διαδικτυακό σεμινάριο για την Εταιρεία Έρευνας για την Εφηβεία , η αναπτυξιακή ψυχολόγος Nancy Hill παρατήρησε ότι τα σχολεία παρείχαν πάντοτε στους εφήβους ένα χώρο να σκέφτονται ανεξάρτητα, να πειραματίζονται και να σχηματίζουν δίκτυα υποστήριξης με συνομηλίκους. Ωστόσο, στη μέση μιας πανδημίας, αυτός ο χώρος για την οικοδόμηση των ταυτοτήτων τους μπορεί να χαθεί, επηρεάζοντας τη γενική ευημερία και την ανάπτυξή τους.

«Ενώ το επίκεντρο είναι στην ακαδημαϊκή μάθηση, δικαίως, για τους εφήβους, δεν πρέπει να αγνοούμε τη σημασία της απώλειας σχέσεων με φίλους και φιλίας στην ψυχική τους υγεία και ευεξία», δήλωσε ο Hill, ο οποίος εμφανίστηκε στο διαδικτυακό σεμινάριο μαζί με τον εφήβου ψυχολόγο Larry Steinberg . «Η εκμάθηση πλοήγησης και εύρεσης επιβεβαίωσης στο ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο είναι απαραίτητη. Το κλείσιμο του σχολείου και η κοινωνική απόσταση είναι ιδιαίτερα δύσκολο από αυτή την άποψη. "

Ο Hill εντόπισε έξι αναπτυξιακούς τομείς, εκτός από τους ακαδημαϊκούς, που τα σχολεία παραδοσιακά βοήθησαν στην καλλιέργεια. Εδώ, συνοψίζουμε τις προτάσεις της για το πώς τα σχολεία μπορούν να συνεργαστούν με οικογένειες για να συνεχίσουν να το κάνουν σε μια πανδημία.

1. Ομότιμες ομάδες και κοινωνικές συνδέσεις

Τα σχολεία παρέχουν στους νέους την ευκαιρία να αναπτύξουν σχέσεις με συνομηλίκους, και για τους εφήβους, αυτές οι σχέσεις είναι συχνά βασικά πλαίσια για την ανάπτυξη της ταυτότητάς τους. Είτε σχηματίζονται μέσω συγγενειών και ομάδων συμμαχιών, ομάδων βάσει ενδιαφέροντος ή ομαδικών έργων, αυτές οι σχέσεις βοηθούν τους εφήβους να παραμείνουν συνδεδεμένοι με το σχολείο και να ενισχύσουν την κατανόησή τους για το ποιοι είναι ως μαθητευόμενοι. Η απώλεια αυτών των σχέσεων μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένο άγχος και συναισθήματα απομόνωσης.
    
Για να υποστηρίξουν κοινωνικές συνδέσεις τόσο εντός όσο και εκτός σχολείου, οι εκπαιδευτικοί πρέπει να λάβουν υπόψη:

  • Συμμετοχή μαθητών σε ομαδικά έργα που απαιτούν από αυτούς να επικοινωνήσουν και να συνεργαστούν.
  • Καθιέρωση ρουτίνων και προγραμμάτων που παρέχουν μια αίσθηση σταθερότητας. Να είστε ιδιαίτερα βέβαιος να έχετε χρόνο για να έρθουν σε επαφή οι έφηβοι εκτός από το να κάνουν ακαδημαϊκή εργασία.
  • Ενσωμάτωση κοινωνικών μέσων ως εργαλείο για τους μαθητές να συνδεθούν μεταξύ τους - αν και να γνωρίζετε ότι αυτό δεν είναι υποκατάστατο της προσωπικής αλληλεπίδρασης και πολλές οικογένειες ανησυχούν για το χρόνο που περνάει το παιδί τους στο διαδίκτυο.

2. Ευκαιρίες να νιώθετε ικανός

Οι έφηβοι αισθάνονται την πίεση να συμβαδίζουν με τους συναδέλφους τους τόσο ακαδημαϊκά όσο και κοινωνικά. Το να πέσει πίσω μπορεί να υπονομεύσει την αντίληψή τους για τον εαυτό τους ως καλό μαθητή και ως μέλος της κοινότητας.
    
Ενισχύστε τα συναισθήματα ικανότητας με:

  • Παρέχοντας τα υποστηρίγματα, τόσο στο σπίτι όσο και στο σχολείο, ότι οι μαθητές θα πρέπει να πετύχουν. Σε ορισμένα περιβάλλοντα, αυτό μπορεί να σημαίνει πρόσβαση σε Wi-Fi, υπολογιστή ή τεχνική υποστήριξη. Μην ξεχνάτε ότι οι οικογένειες μπορεί επίσης να χρειάζονται παρόμοιες υποστήριξη για να βοηθήσουν το παιδί τους να πετύχει στο σπίτι.
  • Διατηρώντας υψηλά τα πρότυπα. Η μείωση των προτύπων για την εξισορρόπηση των ανταγωνιστικών απαιτήσεων στέλνει το μήνυμα στους μαθητές και τις οικογένειές τους ότι δεν μπορούν να ακολουθήσουν. Αντ 'αυτού, επικοινωνήστε με σαφήνεια τις προσδοκίες. Δώστε τη δομή που επιτρέπει στους μαθητές και τις οικογένειες να παραμείνουν συνδεδεμένοι με το σχολείο και τις υποστηρίξεις του.

3. Όντας μέρος της Λύσης

Εκτός από την αίσθηση ικανότητας, οι έφηβοι θέλουν να συνεισφέρουν και να αισθάνονται ότι εκτιμούνται από τις κοινότητές τους. Ειδικά σε μια πανδημία όταν η αδυναμία και η αδυναμία είναι κοινά, οι έφηβοι πρέπει να αισθάνονται ότι έχουν τον έλεγχο της ζωής τους και μπορούν να κάνουν τη διαφορά.
    
Ενδυνάμωση των νέων με:

  • Εύρεση ευκαιριών για αστική συμμετοχή, κοινοτική υπηρεσία ή εθελοντισμός στο χρόνο τους.
  • Το να τους ενημερώσετε για το έργο που κάνουν στην τάξη είναι πολύτιμο και χρήσιμο βρίσκοντας τρόπους με τους οποίους μπορεί να συνδεθεί με τους στόχους και τα ενδιαφέροντά τους.

4. Αλλαγές στη σχέση γονέα-παιδιού

Οι έφηβοι και οι γονείς τους συγκρούονται συχνά με ζητήματα αυτονομίας και ελέγχου. Η πανδημία ειδικά μπορεί να έχει αυξήσει αυτές τις συγκρούσεις, καθώς οι γονείς συχνά έπρεπε να επιβλέπουν την απομακρυσμένη μάθηση την περασμένη άνοιξη. Η έρευνα δείχνει ότι έχουν οι γονείς άμεσα αναθέσει εφήβων παιδιών τους είναι αντιπαραγωγική ? Οι γονείς είναι πιο επιτυχημένοι στη στήριξη των εφήβων τους, βοηθώντας στη δημιουργία εργασιακών συνηθειών, τη διαχείριση του χρόνου και την παρακίνηση των παιδιών.
    
Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να διευκολύνουν τη σχέση γονέα-παιδιού με:

  • Παροχή σκαλωσιάς και ευκαιριών για ατομικά check-in, έτσι ώστε το βάρος της διδασκαλίας να μην βαρύνει τους γονείς.
  • Αναγνωρίζοντας ότι τα σχολεία επιτρέπουν συχνά στα παιδιά να συνδέονται και να δημιουργούν σχέσεις με άλλους ενήλικες, όπως προπονητές ή συμβούλους. Βρείτε τρόπους σύνδεσης παιδιών με άλλους ενήλικες που μπορούν να παρέχουν υποστήριξη.

5. Ψυχική υγεία

Σύμφωνα με μια πρόσφατη μελέτη , το 81% των μαθητών δήλωσαν ότι η πανδημία έχει επιδεινώσει τα προβλήματα ψυχικής υγείας τους. Η απώλεια σχολικών ρουτίνων μπορεί να προκαλέσει αύξηση των συναισθημάτων άγχους, μοναξιάς και απομόνωσης. Τα σχολεία παρέχουν υπηρεσίες ψυχικής υγείας και άλλες υποστηρίξεις στο χώρο του ξενοδοχείου, αλλά η πανδημία μπορεί να δυσκολεύει τον εντοπισμό μαθητών που έχουν ανάγκη.
    
Υποστήριξη της ψυχικής υγείας των μαθητών με:

  • Σύνδεση παιδιών με έναν σύμβουλο ή μέντορα που μπορεί να σκεφτεί ολιστικά τις ανάγκες των μαθητών.
  • Αναγνωρίζοντας τους μαθητές και τις οικογένειές τους αγωνίζονται να εξισορροπήσουν διαφορετικές απαιτήσεις. Μην αντιδράτε με τιμωρία στις απουσίες και μην κατηγορείτε τους γονείς.
  • Επαναπροσανατολισμός προγραμμάτων σχετικά με αυτό που γνωρίζουμε ότι χρειάζονται οι έφηβοι - οι πρώτες τάξεις μπορεί να μην είναι πιο κατάλληλες για την ανάπτυξή τους.
  • Εργασία για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης με τις οικογένειες, αναγνωρίζοντας ότι η κληρονομιά των διακρίσεων μπορεί να κάνει τη σύνδεση αυτή δύσκολη. Ωστόσο, συνεχίστε να επικοινωνείτε και να προσφέρετε υποστήριξη.

6. Ασφάλεια

Όταν τα σχολεία είναι ανοιχτά, οι γονείς και οι κοινότητες γνωρίζουν ότι οι έφηβοι είναι ασφαλείς κατά τη διάρκεια της ημέρας. Ωστόσο, όταν τα σχολεία είναι κλειστά, ο Hill σημειώνει ότι οι ανισότητες γύρω από την ασφάλεια και την παρακολούθηση επιδεινώνονται - ιδιαίτερα για νέους ανθρώπους των οποίων οι γονείς υποχρεούνται να εργάζονται, που πρέπει να φροντίζουν τα μικρότερα αδέλφια ή να ζουν σε αστικές περιοχές υψηλής πυκνότητας όπου ο κίνδυνος έκθεσης είναι υψηλότερο.
    
Για να παρέχετε ασφαλή και υποστηρικτικά περιβάλλοντα μάθησης για όλους, σκεφτείτε:

  • Δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών με κοινοτικούς οργανισμούς όπως το τοπικό τμήμα πάρκων και αναψυχής που μπορεί να είναι σε θέση να παρέχουν έναν εποπτευόμενο χώρο
  • Μιλώντας σε εφήβους για τους ρόλους τους στις κοινότητές τους. Σκεφτείτε τρόπους με τους οποίους τα παιδιά μπορούν να παρέχουν ένα δίκτυο υποστήριξης ο ένας στον άλλο και να βοηθήσουν το ένα το άλλο να παραμείνουν ασφαλείς.
  • Ο σχηματισμός κοινωνικών ομάδων ή συνεργασιών με άλλα μέλη της κοινότητας που, όταν γίνουν προσεκτικά και με γνώμονα την ισότητα, θα μπορούσαν να βοηθήσουν τις οικογένειες να μοιράζονται πόρους.
  • Ορισμός σαφών χρονοδιαγραμμάτων, ρουτίνων και προσδοκιών που μπορούν να προσφέρουν μια αίσθηση σταθερότητας.

Ενώ στο σπίτι ...

Ζητήθηκε από τους φροντιστές να αναλάβουν την ευθύνη της εποπτείας της εκπαίδευσης των παιδιών τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σε ορισμένες περιπτώσεις πρέπει να παρέχουν άμεση διδασκαλία. Αλλά ο Hill τονίζει ότι με τους εφήβους, το πιο σημαντικό πράγμα που μπορούν να κάνουν οι φροντιστές είναι να βοηθήσουν τους εφήβους να υποστηρίξουν τον εαυτό τους και να αναλάβουν μεγαλύτερη ευθύνη για τη σχολική τους εργασία. 

«Αντί να κάνουν περισσότερα, οι γονείς μπορούν να θεωρήσουν τη νεολαία υπεύθυνη για την ολοκλήρωση της εργασίας και να τους ενθαρρύνουν και να τους καθοδηγήσουν να ζητήσουν επιπλέον βοήθεια όταν τη χρειάζονται», λέει ο Hill, προσθέτοντας ότι οι έφηβοι λαχταρούν την αυτονομία και την ανεξαρτησία, και αυτό είναι ένα πλαίσιο όπου οι γονείς μπορεί να καλύψει αυτήν την αναπτυξιακή ανάγκη. 
 

Οι γονείς μπορούν να βοηθήσουν τους νέους να μάθουν να είναι ανεξάρτητοι με:

  • Ενθαρρύνοντάς τους να δημιουργήσουν ένα σχέδιο για την ολοκλήρωση της σχολικής τους εργασίας. Αυτό θα επιτρέψει στους εφήβους να αναλάβουν την ιδιοκτησία και την ευθύνη για τη σχολική τους εργασία ενώ ασκούν τη διαχείριση του χρόνου. 
  • Όντας ευαίσθητοι στο γεγονός ότι τα βιολογικά ρολόγια των εφήβων τους οδηγούν να παραμένουν αργά και να κοιμούνται αργά. 
  • Αναγνωρίζοντας ότι η κοινωνικοποίηση είναι μια σημαντική ανάγκη σε αυτό το σημείο στη ζωή ενός νεαρού ατόμου και τους βοηθά να αναπτύξουν τη δική τους ταυτότητα. Αφήστε τους να συνδεθούν με ασφάλεια με φίλους. 
  • Γνωρίζοντας ότι οι έφηβοι συχνά θέλουν να μιλήσουν για το πώς τα ενδιαφέροντά τους συντελούν στη «μεγάλη εικόνα» και θέλουν να μάθουν γιατί έχει σημασία η τάξη. Οι γονείς μπορούν να μιλήσουν μαζί τους για τα σχέδιά τους για το μέλλον και πώς το σχολείο συντελεί στο σχέδιο αυτό.
  • https://www.gse.harvard.edu/news/uk/20/08/supporting-teenagers-pandemic

No comments:

Post a Comment

#WorldMentalHealthDay Σύνθημα καμπάνιας Φροντίδα ψυχικής υγείας για όλους: ας την κάνουμε πραγματικότητα

    H πανδημία COVID-19 είχε σημαντικό αντίκτυπο στην ψυχική υγεία των ανθρώπων.  Ορισμένες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων των εργαζομένων στην...